Re: Jaki laptop - na komunie

Autor: PSYLO <psylo.WYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Sun 10 May 2009 - 09:35:11 MET DST

Nex@pl pisze:
> Jakoś mam vistę business i same z nia problemy, jeśli chodzi o
> połaczenia seiciowe aplikacji, nie mówiąc już o starszych programach.

Ja rĂłwnieĹź, Business oraz Enterprise, na obydwu komputerach Ĺźadnych
problemĂłw nie stwierdzono. Niemniej jednak ta grupa nie jest miejscem do
dalszej dysputy o systemach, jeśli więc masz ochotę dalej na ten temat
porozmawiać to proponuję się przenieść gdzieś w odpowiednie miejsce w
usenecie.

--
PSYLO