Radeon 9200se, podłaczenie do telewizora

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sat 09 May 2009 - 16:36:20 MET DST

Witam
W kompie kolegi jest grafika Rad. 9200se, tak pisze w managerze) ale jakaś
niszowa bo ma jedynie D-sub (do monitora) i vivo cinch, jak sądzę jest to
wyjście sygnału wizyjnego ale nie wiem o jakim standardzie. Ciekawe czy to
jest kompletny sygnał wizyjny z kolorem i synchro. Danych takiego wykonania
karty jakoś się w góglach nie doszukałem, większość R9200 ma S-video i DVI.
W OTV mam do dyspozycji mnóstwo wejść i w związku z tym pewien kłopot z
nadmiarem :) (tu instrukcja do OTV:
http://diplodocs.pl/instrukcja-obslugi-uzytkowania/LG/37LC51-_P pobrać
polską wersję).
Jak sądzę, powinienem zastosować dwa kabelki - jeden audio, minijack
stereo/2x cinch do podłączenia wyjścia karty dźwiękowej do panelu bocznego
OTV i drugi cinch/cinch do podłączenia wyjścia z grafiki do wejścia video
na panelu bocznym. Mam rację? A może jest lepsze rozwiązanie?

--
Jacek