chkdsk - problem na c:

Autor: toolpusher <toolpusher_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 May 2009 - 14:58:23 MET DST

Witam,
Po wpisaniu komendy [chkdsk /p /r]w konsoli odzyskiwania uruchomionej z
płytki Win XP dla partycji c: wyskakuje od razu na początku że wykryto jeden
nieowracalny problem. Mam 2 dyski spięte w Raid - stripe a Matrix storage
nie pokazuje błędów. Inne partycje tej macierzy chkdsk sprawdził bez
problemu wykrył problemy i je naprawił ale c: nie chce nawet ruszyć. Dełem
fixmbr poszło ale nie pomogło.Czy to oznacza uszkodzony dysk??? System
chodzi normalnie nie wyskakują bsody tzn wyskakiwały dla ntfs.sys ale
podmieniłem plik i tam gdzie przedtem był zawsze BSOD po urochmieniu pewnego
programu teraz juz nie ma więc mniemam że jest dobrze.
Przeleciałem macierz programikiem HDtune na błędy ale nic nie wykrył.
jakieś sugestie?

--
Pozdrawiam
Piotr Klęba