W dniu 08.05.2009 15:59, Rafal M pisze:
> Wlasnie odebralem od kuriera paczke z HDD kupionym w sklepie
> internetowym. Paczka nie jest zniszczona, tylko obawiam sie jednego -
> sklep bardzo kiepsko zapakował ten dysk twardy - nie byl nawet w tym
> plastikowym korytku na dyski twarde :(
Jak myślisz, a jak obchodzi się obsługa z dyskami transporto-
wanymi w jakichś większych partiach albo dostarczanymi w ma-
łych partiach do małych sklepów ze sprzętem komputerowym? ;)
Dysk z zaparkowanymi głowicami ma całkiem niezłą wytrzymałość.
Poza tym przez pierwszy miesiąc i tak należy testować jego
niezawodność, bo najczęściej wtedy "pada" właśnie -- nieza-
leżnie od tego, co przeszedł w transporcie.
PS. Czemu kupowałeś w sklepie internetowym? Przy obecnych
cenach dysków wątpię, by różnica w cenie w stosunku do
zwykłego, niezbyt drogiego sklepu przekroczyła jakieś
30-40 zł.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Fri May 8 22:20:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 08 May 2009 - 22:51:01 MET DST