Re: Kiepsko opakowany HDD ze sklepu internetowego

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Fri 08 May 2009 - 22:13:13 MET DST
Message-ID: <2009050820131800@grush.one.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 08.05.2009 15:59, Rafal M pisze:
> Wlasnie odebralem od kuriera paczke z HDD kupionym w sklepie
> internetowym. Paczka nie jest zniszczona, tylko obawiam sie jednego -
> sklep bardzo kiepsko zapakował ten dysk twardy - nie byl nawet w tym
> plastikowym korytku na dyski twarde :(

Jak myślisz, a jak obchodzi się obsługa z dyskami transporto-
wanymi w jakichś większych partiach albo dostarczanymi w ma-
łych partiach do małych sklepów ze sprzętem komputerowym? ;)

Dysk z zaparkowanymi głowicami ma całkiem niezłą wytrzymałość.
Poza tym przez pierwszy miesiąc i tak należy testować jego
niezawodność, bo najczęściej wtedy "pada" właśnie -- nieza-
leżnie od tego, co przeszedł w transporcie.

PS. Czemu kupowałeś w sklepie internetowym? Przy obecnych
     cenach dysków wątpię, by różnica w cenie w stosunku do
     zwykłego, niezbyt drogiego sklepu przekroczyła jakieś
     30-40 zł.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika Śląska                   |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Fri May 8 22:20:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 08 May 2009 - 22:51:01 MET DST