Re: Hp 1410

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 May 2009 - 19:44:55 MET DST

Dnia 08-05-2009 o 07:58 Weronika napisał na pl.comp.pecet:

> Ja już ten tusz tyle razy wkładałam do drukarki, że się pogubiłam w
> liczeniu.
> One są dopiero co napełnione... więc też przeczyszczone
> Już nie wiem co robić...
> nawet jak wyciągnę kompletnie tusze, to ona dalej świeci na czerwono...
> co z tym fantem?

Ten objaw wskazuje na to, że drukarka nie posiada dobrego połączenia z
kartridżem.
W tylnej części kartridża są takie żółte kwadraciki (to styki), nie wolno
ich dotykać, ponieważ
mogą stracić przewodność.
Ja komunikat o niezgodnym pojemniku z tuszem mam za każdym razem gdy wyjmę
tusz.
W ekstremalnych przypadkach lekko zdrapuję śniedź ze styków, a zwykle
wystarczy przemyć
czystym spirytusem. Chodzi o to, że te styki mogą się lekko przesunąć przy
wkładaniu.
Według mnie drukarka jest sprawna. Ciekaw jestem jeszcze, czy
kiedykolwiek, był wkładany
napełniany kartridż do tej drukarki i jak się wtedy zachowywała.

Pozdrawiam

--
Wiesław
Opera Mail