Re: Po cichu UE chce CENZUROWAĆ i BLOKOWAĆ Internet

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Thu 07 May 2009 - 20:24:27 MET DST

Dnia Thu, 07 May 2009 18:40:33 +0200, Maciej Bojko napisał(a):

> Napisałeś: "To nie ma tak działać. Internet byłby dla bogatych których
> stać na adwokatów i sądy.". Co innego miałeś na myśli?

Miałem na mysli że gdyby wolno było odcinać ludzi od netu w drodze
administracyjnej to by było niedobrze. Ktoś odcięty mógłby się rzecz jasna
odwołać do sądu ale ta droga jest dla ludzi z pieniędzmi i czasem. Uważam
że odłączyć (lub ograniczać) net powinno być wolno jedynie na drodze
sądowej, to znaczy najpierw zarzuty, proces a dopiero potem odcięcie. Nie
odwrotnie :)

--
Jacek