ASUS A7V problem

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 07 May 2009 - 14:59:38 MET DST

Mam problem z płytą ASUS A7V Rev. 1.02. Po włączeniu komputera PC
Speaker daje jeden dłuższy dźwięk i komputer sie wyłącza zanim zacznie
wyświetlać jakikolwiek obraz POST etc, przestaje kręcić wiatrakami (to
zdaje się BIOS AWARD'a - prawdopodobnie błąd pamięci). Podmieniałem
zasilacz, podmieniałem moduł RAM na kilka innych (normalnie siedzi
dwustronna 512-stka SDRAM), odłączałem wszystko co sie da, resetowałem
CMOS (w tym wyjąłem baterie na cała noc). Co można jeszcze? Czyżby MoBo
zakończyła swój żywot? Jakieś sugestie?

Pzdr, OMSON