Re: HIS X1650pro IceQ problem

Autor: Slawomir <grupy_at_vp.pl>
Data: Thu 07 May 2009 - 09:14:01 MET DST

> Sciagnij Furmarka, odpal test i obserwuj temperatury (najlepiej GPU-Z).
> Jak obraz zgasnie i monitor pozostanie czarny - cos sie przegrzewa: albo
> GPU, albo pamieci, albo sekcja zasilania. Twoja karta z tego co pamietam
> nie ma niestety diod diagnostycznych.

A co do diod właśnie to ja mam na karcie przy wejściu zasilania diodę
i jak odpalam kompa to ona raz błyśnie na czerwono a później się
bardzo ale to bardzo słabo żarzy ale tak słabo że właściwie muszę mieć
ciemno w pokoju aby to zobaczyć. Co to za dioda? Może ktoś wie?
A problemu nadal nie rozwiązałem:(

pozdrawiam
Sławek