Re: HIS X1650pro IceQ problem

Autor: Jacek <orm_at_fcnzh.cy>
Data: Wed 06 May 2009 - 22:32:06 MET DST

Użytkownik "Silent_Bob " <ndchoros@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gtsphu$8mr$1@inews.gazeta.pl...
> Taktowanie karty jest standardowe, nie powinna się więc przegrzewać.
> Chłodzenie masz fabryczne? Ile stopni na GPU pokazuje Ci ten Everest?
> PS Wysyłasz podwójne wiadomości na grupę

Hm... w sumie mam dokładnie takie same objawy, jak autor wątku, tylko na
Radeon X1950... Odznaczenie VPU Recovery nie wiele daje ( objawy "obraz
znika-pojawia się, znika-pojawia", a już np. podczas grania potrafi monitor
całkiem zgasnąć, i tylko reset komputera pomaga ) Ale zwróciłeś moją uwagę
na Everesta - no i np. teraz - zwykła praca komputera - przegladam grupy
dyskusyjne - czyli w sumie nic się nie dzieje - a temperatura: Procesor
graficzny 58 °C (136 °F), Otoczenie procesora graficznego 55 °C (131 °F) -
chyba coś za dużo? Karta ma orginalne chłodzenie, nie była podkręcana. Może
jeszcze troche danych z Everesta:

< >
Rozmiar pamięci 512 MB
Częstotliwość taktowania układu graficznego 500 MHz (oryginalny: 500 MHz)
Częstotliwość taktowania przetwornika RAMDAC 400 MHz
< >
Rzeczywista częstotliwość taktowania 594 MHz (DDR) (oryginalny: 600 MHz)
Efektywna częstotliwość taktowania 1188 MHz
Przepustowość 37.1 GB/sek
 < >
ATI OverDrive (Driver)
State #1 Procesor graficzny: 499 MHz, Pamięć: 594 MHz
State #2 Procesor graficzny: 398 MHz, Pamięć: 594 MHz
State #3 Procesor graficzny: 627 MHz, Pamięć: 702 MHz
 < >
ATI OverDrive (BIOS)
State #1 Procesor graficzny: 500 MHz, Pamięć: 600 MHz
State #2 Procesor graficzny: 630 MHz, Pamięć: 703 MHz

Nie wiem, jakieś dodatkowe chłodzenie kombinować?

--
Jacek