Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Wed 06 May 2009 - 08:04:26 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Najlepiej zatem, aby dostępny był prosty system instalowania
> sterowników z Internetu. Urządzenia najlepiej zostawić w spo-
> koju.

Otóż to. Pomijając już Linuksa i inne SO, a także różne wersje Windows,
pozostaje kwestia ich aktualności. Najlepiej, gdyby producent mógł
wrzucać swoje sterowniki do sieciowego repozytorium Windows, a system
by je sobie automatycznie pobrał i zainstalował, bez trudzenia użytkownika.

--
Dominik (& kąpany)