Re: Zegar BIOS spóźnia

Autor: Jawi <toja_at_inet.pl>
Data: Tue 05 May 2009 - 20:31:20 MET DST

Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci
news:np8tv4dluvm6s95ofm10eoa3ru1950s883@4ax.com...
> On Sun, 3 May 2009 20:10:29 +0200, "Przemek" <pixi@dixi.pl> wrote:
> "wlutowali" niewlasciwy uklad??? Jezeli cos rzeczywiscie padlo na
> plycie (i nie jest to jakis kondensator czy tranzystor mocy - duzy
> element) to nie da sie tego naprawic w warunkach serwisowych) - serwis
> PC. Taka naprawa polega najczesciej na wymianie plyty glownej.

Nie rozumiem po co swoje domysly przedstawiasz jako praktyke i wprowadzasz
swiadomie ludzi w blad.
Jak najbardziej sie naprawia. Kiedys pracowalem w takim serwisie, to malo tego,
ze byly naprawiane (jak juz ktos pisal, mostki to polowa wszystkich uszkodzen),
to jak dystrybutor dostal partie plyt, na których byla przerwana sciezka lub jej
nawet nie bylo na odcinku 2 cm o ile pamietam, to sie ja beszczelnie dorabialo
drucikiem miedzianym, na koniec lakier i na lade:) Sklepy braly te plyty jak
cieple buleczki bo cena byla bardzo atrakcyjna, o naprawie wiedzieli, tajemnmica
to nie bylo.