Re: Pendrive 16GB

Autor: Salata <salata_at_wytnij.interia.pl>
Data: Tue 05 May 2009 - 20:14:46 MET DST

omega_fan pisze:
> Sandisk Cruzer Contour. Najszybszy pendrive z jakim miałem do czynienia
> (wersja 8 GB).

Mam taki i polecam, za pierwszym razem jak na niego kopiowalem, to
myslalem, ze blad jakis, bo za szybko bylo... Teraz to praktycznie kazdy
  pendrive jest za wolny. Wada tego jest, ze niektore porty USB 1.1/
legacy USB go nie widza. Zakladam, ze chodzi o zapotrzebowanie na prad.
Ale zdarzylo mi sie do tej pory 2 na kilkaset razy.

--
Pozdr
Marcin