Plyta glowna z 'przezroczystym' kontrolerem RAID

Autor: Salata <msalacinski_at_gmail.com>
Data: Tue 05 May 2009 - 17:20:17 MET DST

Witam,
poszukuje plyty glownej pod Intel Quad Core. Plyta musi obslugiwac
RAID (mirroring). Do tej pory banal, ale RAID musi byc niewidoczny dla
OS'a (w tym wypadku SBS 2003). Tzn w BIOS'ie konfiguruje RAID-1 a po
starcie instalatora Windows mi widzi RAID jako jeden dysk. Z tego co
pamietam to ICH9 od intela tak mialo, ale nie jestem pewien. Nie chce
podczas instalacji instalowac dodatkowych sterownikow, ktore i tak
wczesnie czy pozniej sprawia problemy, a rozwiazanie musi byc
bezobslugowe tym bardziej ze to Windows Server 2003. Jakies typy
koledzy? Uklad graficzny i gigabit ethernet zintegrowany, ale wazne by
mial wsparie w postaci sterownikow dla Win2003. Wazna jest dostepnosc
na rynku i oczywiscie wydajnosc.

Pozdrawiam
Marcin