Re: wymienić matrycę na lepszą? (w laptopie)

Autor: <yendy.szczyrkovsky_at_gmail.com>
Data: Tue 05 May 2009 - 10:46:34 MET DST

On May 5, 8:30 am, jureq <ju...@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
> A próbowałeś chociaż wyregulować kontrast i jaskrawość?

oczywiście jaskrawość cały czas próbuję regulować, niewiele to pomaga
dla zmęczenia oczu, obraz cały czas jakoś dziwnie sprawia wrażenie
jakoś niewytłumaczalnie nieprzyjaznego dla wzroku ludzkiego

teoretycznie niby wszystko jest ok ale po ponad godzinie nie mogę juz
na to patrzeć
oczywiście nie umywa się do obrazu z monitora stacjonarnego LCD ale
też mam wrażenie, że inne laptopy mają też dużo lepsze wyświetlacze -
ale nie wiem jakby było także po ponad godzinie gapienia się na nie...