Re: wymienić matrycę na lepszą? (w laptopie)

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Tue 05 May 2009 - 07:02:09 MET DST

Użytkownik wrote:
> Byłem z niego bardzo zadowolony ale po tygodniu używania mam wrażenie,
> że jest pewien problem... Otóż wyświetlacz po jakiejś godzinie pracy
> jakoś wyjątkowo męczy wzrok, oczy strasznie łzawią! Nie wiem dlaczego?

Moze po prostu pracujesz ze zbyt rozjasniona matryca? Jak na 15" matryca
nie jest zbyt gesta, wiec... pewnie to kwestia przyzwyczajenia. Zalezy, na
czym pracowales do tej pory.

Jesli matryca swietni jasno i rownomiernie i nie jest przeżółcona to nie
musisz niczego wymieniac. Zreszta na dobra sprawe i tak jedynym elementem,
ktory moze sie zuzyc jest swietlowka.

k,