Re: HIS X1650pro IceQ problem

Autor: Slawomir <grupy_at_vp.pl>
Data: Mon 04 May 2009 - 21:52:27 MET DST

On 4 Maj, 20:04, "Silent_Bob " <ndcho...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Objawy które opisujesz (na chwilę "czarny ekran", potem normalny obraz)
> wskazują na resetowanie sterownika grafiki przez funkcję VPU recover. Czy po
> "przywróceniu obrazu" pojawia się jakiś komunikat?
> Najpierw sprawdź czy karta nie jest przetaktowana (standardowo 600/800) i czy
> się nie przegrzewa.
> Sprawdź też jakimś programem diagnostycznym ile wykrywa pamięci na karcie.
>
> --

Tak domyśliłem się że on restartuje procesor graficzny ale właśnie nie
pojawia się żaden komunikat. No moze coś w jakieś logi wrzuca, będę
musiał sprawdzić. Karta chyba się nie przegrzewa bo jak dotykam tam
kości pamięci to tylko ciepłe są i jakos ekstra ciepłego powietrza też
nie wydmuchuje. Z tym przetaktowaniem to nie wiem jak sprawdzić a
EVEREST mi pokazuje: rozmiar pamięci 256MB czyli tyle ile karta ma,
częstotliwość takotwania układu graficznego 594MHz (orginalny:
600MHz), częstotliwość taktowania [rzetwornika RAMDAC 400 MHz a niżej
jeszcze jest rzeczywista częstotliwość taktowanie 392 (orginalny
400MHz) i efektywna częstotliwość taktowania 784MHz - skorzystałem z
EVEREST Ultimate Edition najnowszego jaki jest na stronie producenta
tego progosa.

Sławek