problem z usb 2.0

Autor: halo <xyz_at_gmail.com>
Data: Mon 04 May 2009 - 17:59:56 MET DST

Witam grupowiczów,

mam problem z USB 2.0. Zainstalowałem stery z firmowej płytki Asus-a a przy
podłaczeniu jakiegokolwiek urzadzenia czy pendrive wyskakuje komunikat "To
urządzenie USB może działać szybciej, jeśli podłączysz je do portu Hi Speed
USB 2.0. Aby uzyskać listę dostępnych portów kliknij tutaj.". Wyskakuje
lista wolnych czterech portów. I tyle rzeczywiście ich mam ale we wszystkich
efekt jest ten sam.

Czy coś z tymi sterami nie tak czy coś z płytą ? system oryginalny niedawno
instalowany

płyta główna ASUS A7V333
Windows XP SP3

Pozdrawiam