Vista - Zmiana rozmiarow dyskow

Autor: Mik <_at_gazeta.pl>
Data: Mon 04 May 2009 - 11:29:46 MET DST

Mam problem ze zmiana rozmiarow dyskow pod Vista
Oto jak to wyglada w Disk Management:

? D C E

? (brak litery) - EISA Configuration, 63 MB, 63 MB wolne
D - NTFS, Primary Partition, 10 GB, 5 GB wolne
C - NTFS, System, Primary Partition, 165 GB, 80 GB wolne
E - NTFS, Logical Drive, 122 GB, 1 GB wolne

Chce przerzucic ok. 50 GB z C na E, ale max rozmiar o ktory moge
zminiejszyc dysk C to 48 MB. Myslalem, ze moze potrzebna jest
defragmentacja C, ale nic to nie zmienilo.
Probowalem tez przerzucic 5 GB z D na C - D udalo mi sie zmniejszyc o 5
GB, ale max rozmiar o ktory moge powiekszyc C to wciaz 48 MB (te ktore
wczesniej odjalem) - podobna sytuacja jest z tymi 48 MB, ktorych nie
moge dodac do E, tylko z powrotem do C.
Dlaczego Vista nie pozwala mi odjac z C wiecej niz te 48 MB i dlaczego
moge je dodac tylko do tego samego woluminu, z ktorego zostaly odjete?

Mik