Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 04 May 2009 - 09:01:08 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>No to spróbuj ich przekonać.

Nawet nie zamierzam próbować. Tak samo, jak nie zamierzam próbować
przekonywać banku, żeby podawał mi rzeczywiste oprocentowanie kredytu.

>To rzuć jakiś pomysł.

Wiesz, ja nie twierdzę, że wszystkie problemy są banalne do rozwiązania,
i że znam wszystkie możliwe odpowiedzi. Co nie zmienia faktu, że mogę
wskazywać słabe punkty istniejących rozwiązań.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I've  seen  things you users wouldn't belie-
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' ve...