Re: FSB 1066MHz !!!! oznacza wzrost wydajności o około 20% w porównaniu z FSB 800MHz występującą w procesorach m.in. T8100 T8300 T9

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Mon 04 May 2009 - 00:41:01 MET DST

Użytkownik "Oniet" <oniet0WYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości
news:653d.00000184.49fe1562@newsgate.onet.pl...

> [...]

To wygląda raczej na "mało używany" (po ewentualnie lekkim wizualnym
refurbishowaniu), a nie "poekspozycyjny".

> Mniejsza o to, pytałem o FSB czy rzeczywiście daje dużego kopa różnica
> 10xx a
> 800 MHz.

Uwaga ogólna (bez wnikania w tą konkretną aukcję):
Jeśli procesory tego samego typu, z tym samym zegarem, różnią się tylko FSB,
to różnica wydajności będzie mniej niż 2%.

> No i jaki proc wybrac, jest tyle serii że człowiek się gubi.

Po prostu zapytaj tu konkretnie jaki model masz kupić. Określ ile kasy masz
do wydania, i do jakich zastosowań go potrzebujesz (to ostatnie to właściwie
tylko pod kątem gier, bo jeśli nie grasz w nic nowszego niż 5 lat, to
najzupełniej wystarczy najtańsza karta grafiki)