Re: gmail

Autor: Krzychu <alamakota_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 May 2009 - 21:11:06 MET DST

> Jak nie rozumiesz po dobroci, to powiem wprost - spadaj z tym NTG,
> gówniarzu.
>

> --
> Kruk@ -\ | The macro here has not been followed by the
> }-> epsilon.eu.org | required stuff, so I'm ignorig it.(TeX)
> http:// -/ |

Trochę kultury proszę, to forum publiczne. Co prawda wątek jest NTG ale to
nie znaczy że trzeba zaraz upubliczniać swoje frustracje.
Nie wiem skąd się bierze w usenecie tyle ludzi którzy koniecznie chcą się
wypowiadać na każdy temat choćby to było nie na temat i nie mieli nic
sensownego do powiedzenia ;-) Najlepiej ignorować a nie tworzyć
niepotrzebny ruch i mnożyć bezsensowne posty.
A tak na marginesie to najwięcej NTG jest chyba na tej grupie. Pecet to
pojęcie dość szerokie i naprawdę trudno się w pierwszej chwili domyślić że
to tylko o sprzęcie, a niektóre problemy czasem trudno jednoznacznie
zakwalifikować.

Pzdr.
Krzychu