Pendrive 16GB

Autor: Virus_7 <virus_7_at_usun_to.gazeta.pl>
Data: Sun 03 May 2009 - 17:30:25 MET DST

Witam!

Chciałbym kupić pamięć przenośną o optymalnym stosunku szybkości do
ceny. Z tego co widzę, to takimi najszybszymi pamięciami są: Corsair
Voyager GT oraz Patriot XporterXT. Może macie coś jeszcze do polecenia?

Teraz tak. Zauważyłem, że dużo osób ma problemy z Corsairem przy
kopiowaniu dużej ilości plików. Dlatego upodobałem sobie tę drugą i
zacząłem szukać ofert na Allegro. Zauważyłem, że jest dużo wersji, tj.
dwie prędkości 180X i 200X oraz dwa napisy na obudowie: PatriotXT lub
XporterXT. Dodatkowo sprzedawcy raz piszą o pomarańczowym kolorze diody,
a raz o niebieskim. W takim razie pojawia się pytanie: Czy któreś z tych
pamięci to podróbki? I jeśli tak, to które są które? Może ktoś jest w
posiadaniu takiego modelu i mógłby podzielić się opinią.

--
  __   ___  * Pozdrawiam *  ____
  \ \ / (_)_ _ _  _ ___    |__  |   mailto://rot13.ivehf_7@b2.cy/