Re: Wyciszanie - zasilacz

Autor: z <zch28_at_gazeta.pl>
Data: Sun 03 May 2009 - 15:12:40 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Za dużo razy dobrze działający program zawieszał mi się
> przy jakichś niestandardowych danych. Albo na skutek mo-
> jego błędu (na przykład nieskończona pętla w shellu).

Na Ubuntu? Nie zauważyłem.
Oglądam tv, przeglądam strony www w tle chodzi virtualbox z winXP, i
tucan do pobierania, słucham mp3. Nic się nie dzieje

> Oczywiście, że są gotowce. I to niedrogie. Niestety, zaz-
> wyczaj nie mają regulacji charakterystyki i niekoniecznie
> punkt zwiększenia obrotów musi przypadać na oczekiwaną
> temperaturę.

Czyli szkoda czasu i kasy

PS. Jak już zacząłem się tak przysłuchiwać to wyszło na to że przed
wentylatory wybijają się "szumiące" dyski i "brzęczenie-popiskiwanie"
monitora lcd. tego już nie przeskoczę. Przez najbliższe 2lata inwestycji
nie przewiduję.

PS2. Z jaka wielka pogardą spojrzał na mnie pewien sprzedawca jak
stwierdzilem ze do Pentium E zakladam tylko regulator za 10 zł a nie
pentagrama za 70 zł.