Zegar BIOS spóźnia

Autor: Maru <m.grucel_at_neostrada.pl>
Data: Sun 03 May 2009 - 13:08:03 MET DST

Witam, po długim szukaniu i kombinowaniu poddałem się.
Sprawa wygląda następująco:
padł kontroler IDE na płycie, płyta trafiła do serwisu i usterka została
usunięta (ASUS M2N). Nie wiem czy uszkodzeniu mógł ulec jeszcze jakiś
element.
Po jakimś czasie (może 2 tyg.) po odłączeniu zasilania zegar w BIOSIE
zaczął spóźniać i to sporo bo nawet kilka godz./dobę. Baterię wymieniłem
i jedyny plus taki, że teraz jest to tylko ok. 15 min./dobę. Reset
ustawień BIOSU, flash nic nie pomaga.
Dopóki komputer jest pod zasilaniem (wyłączony) wszystko jest OK,
całkowite odcięcie od napięcia dopiero powoduje opóźnianie zegara.
Już mi brak koncepcji, chyba będzie trzeba z tym żyć.

Pozdrawiam