Re: stacja 5,25

Autor: d530 <d530_at_polbox.com>
Data: Sat 02 May 2009 - 21:18:21 MET DST

"identyfikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> wrote in message
news:gti095$oh2$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> czy Ktoś tu pamięta jak podłącza się kabelek danych do stacji dysków 5,25?
> pierwszy pin ma być od strony zasilania czy odwrotnie?
Właśnie wziąłem do ręki napęt Mitsumi D503V i w tym napędzie gniazdo
zasilania jest dokładnie nad gniazdem sygnałowym.
Natomiast jest to złącze krawędziowe z wycięciem zabezpieczającym przed
odwrotnym włożeniem wtyku.

>czy środkowa wtyczka na kablu to napęd B: a końcowa to A:?

Tak, jest tak samo jak na taśmach 3,5''. Były nawet taśmy uniwersalne, z
wtykami do napędów 3,5'' oraz 5,25''.