Re: [z pogranicza] Walka z wirusami pendriveowymi

Autor: Robert Borkowski <robert.borkow_at_gmail.com.invalid>
Data: Sat 02 May 2009 - 15:56:36 MET DST

On 2009-05-02 09:36, Osadnik wrote:
> Radosław Sokół pisze:
> Byłby tylko do odczytu. a to chyba jest możliwe ustawić parametr dla
> partycji jako tylko do odczytu?

> Wiesz ze pojawiły sie już wirusy na to odporne i same sobie zmieniają
> atrybuty tego pliku i się ładują? bo z powodzeniem sie to stosowało.
Kiedyś natrafiłem na program mający skutecznie powstrzymać wirusy przed
ingerowaniem w autorun.inf. Działał w ten sposób, że tworzył katalog o
nazwie "autorun.inf" a w środku plik o nazwie urządzenia, chyba "lpt3".
W ten sposób nie dało się, przynajmniej przy użyciu funkcji systemowych,
usunąć katalogu ani pliku, ponieważ Windows twierdził że nie ma dostępu
do urządzenia.

--
Robert Borkowski