Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim

Autor: Piter <temp-spam_at_o2.pl>
Data: Sat 02 May 2009 - 11:30:46 MET DST

news:2009050208270000@grush.one.pl...

> 1) Taki program znowu byłby dostępny tylko dla Windows.

no to już zależy, same stery też mogą być tylko pod windowsa, wiesz można
się boczyć na producentów samochodów że robią auta tylko dla pełnosprawnych,
bo wymagają wszystkich 4 kończyn, mniejszość zawsze musi się trochę
dostosować

> 2) Skoro byłaby w ogóle możliwość nadpisania tej pamięci w
> jakikolwiek sposób, pewnie pojawiłby się wirus, który by
> wykorzystywał właśnie ten "specjalny protokół". To już nie
> czasy, gdy wirus musi mieć 100 bajtów. Dzisiaj można w
> półmegabajtowym wirusisku zawrzeć podprogramy realizujące
> włamania na setkę różnych sposobów.

a jakiś mikro-switch w urządzeniu, umożliwiający zapis dopiero po
przestawieniu, wtedy dedykowany protokół nie specjalnie będzie potrzebny