Re: roznice w dyskach

Autor: KRIZZ <pfff.torrent_at_gmail.com>
Data: Fri 01 May 2009 - 23:22:22 MET DST

Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gtbrg1$cfa$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Feromon" <ferromon@op.pl> napisał w wiadomości

> a nie różnia się przypadkiem ilością talerzy ? to już nie ejst takie
> nieistotne

poza tym dyski z rodziny 7200.11 mają jakąś wadę techniczną, po kilku
miesiącach potrafią się wysypać.. mam takiego tyle że 500GB, nałapał bad
sectory.. i kupiłem 7200.12 i wszystko śmiga.. w związku z jednym talerzem
dysk jest troszkę cichszy wg mnie :)

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4049 (20090501) __________