Re: Jaki lekki sprzęt do Supermemo? - PDA?

Autor: PP <pp_at_onet.pl>
Data: Fri 01 May 2009 - 15:04:08 MET DST

> A wiesz dlaczego? Bo malutki laptopik to nie zmiesci sie w kieszeni, nie
da
> sie go uzywac trzymajac go w jednej rece - on jest laptopem, tyle ze
malym.

> Ja uzywam Axim z Della i nie zamienil bym go na zadnego Laptopika.
>
> Andy

Ja też mam PDA, noszenie PDA w kieszeni powoduje ich wyciąganie :) co widzać
na moich zdjęciach w marynarce, akurat Supermemo nie da się obsłużyć jedną
ręką i wydaje mi się że Supermemo na PDA ma mniejszą funkcjonalność niż na
PC. Jeśli Ci potrzebne PDA do innych celów to wsadzenie tam Supermemo jest
sensowne, jeśli chcesz coś kupić do Supermemo to 9" komputerek wejdzie do
damskiej torebki.
Piotr