Re: Jaki laptop - na komunie

Autor: mirekm <mirekmm_at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Apr 2009 - 22:04:14 MET DST

RadoslawF pisze:

> Generalnie to dziecko ma oczy bardziej odporne niż dorosły.
> Ale posłuszeństwa mogą odmówić.
> Wystarczy ?

Zdecydowanie nie. Co do pierwszego stwierdzenia, to faktycznie spotkałem
się ze zdaniem, że oczy w młodym wieku nie meczą się tak szybko jak u
dorosłych. Co do drugiego to czytałem, że wbrew ludowej opinii ani
wpatrywanie się w komputer, ani oglądanie TV z bliska, ani też czytanie
przy słabym oświetleniu nie powoduje trwałego pogorszenia wzroku. Więc
proszę o wskazanie poważnych danych które jednoznacznie wiążą np.
krótkowzroczność z komputerem.

pozdrawiam,

mirek