Re: gmail

Autor: Adax <AdaxWytnijTo_at_op.pl>
Data: Thu 30 Apr 2009 - 17:00:37 MET DST

> Piszę tutaj, gdzyż na pl.rec.zwierzaki strasznie mały ruch i nikt nie
> odpowiada.

> Jeśli to kwestia wysokości, proponuję drabinę. Jeśli jednak to przez to,
> że bolą plecy/stawy, polecałbym wizytę u lekarza.
> Cieszę się, że mogłem pomóc.

Strasznie smieszne Mariuszku Kruku! Widzę, że jeszcze nie wyrosłeś ze
swojej dziecinnej głupoty? Twoja odpowiedz swiadczy tylko o Tobie kolego i
naprawdę nie chciałbym mieć z Tobą nigdy do czynienia!

Wyjaśniam, że na początku usprawiedliwiłem się, dlaczego pytam kolegów
tutaj, bo może to jakiś problem sprzętowy, firewall, AV, router.... Poza
tym na grupie "pl.comp.mail" nikt mi nie pomógł w tej sprawie, a problem
może być sprzętowy lub inny.

Cytuję zsadnicze zapytanie:
"Od 2 dni nie mogę wejść z www na skrzynkę gmail. Probowalem w pracy i
wdomu (Firefox, rome, IE). Natomiast mogę odbierać maile przez Outposta.
Znacie temat, pomóżcie proszę."

Pozdrawiam, Adax