Re: ATI HD4850 + nieudany flash

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Tue 28 Apr 2009 - 19:38:48 MET DST

bwx wrote:

> Spróbowałem wczoraj dokładnie to co napisałeś powyżej i nic.
> Nie budzi się z S3.
>
> Już się załamałem może ktoś w Warszawie mi pomoże i odratuje tą ATI
> mam ogryginalny bios.
Prosta sprawa trzeba wylutowac bios ( w 4850 czesto trzeba zdjac radiator
wiec jak sa na nim plomby to rozumiesz.. ) - przewaznie jakas 8 pin kostka
25XXX nastepnie wrzucic do programatora , zaprogramowac i wlutowac
spowrotem - powinien pomoc kazdy serwis oferujacy wgrywanie biosow z
wylutowywaniem.
Koszt -30 -50zl.