Wydajny PC pod VMware workstation i kilka wirtualnych maszyn.

Autor: Toper <SPAM.toperek_at_interia.pl.SPAM>
Data: Tue 28 Apr 2009 - 16:49:53 MET DST

Możecie coś polecić co będzie dobrze działać z uruchomionymi kilkoma
maszynami wirtualnymi na VMWare Workstation? Teraz mam
Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz
2GB i VMware 6.5 chodzące pod Fedorą.
Jak uruchomię w nim XP i CentOS to się muli moje KDE (jest to
jednocześnie moja stacja robocza).
Tak myślę, że jakiś dwuprocesorowy sprzęt z quadami by dał radę, pewnie
trzeba by RAMu do 4-8GB dorzucić i przejść na 64bit.

Pozdrawiam
Toper