jaki dysk 2.5 " ata 4200/5400rpm?

Autor: zzzz <ccccc_at_ccc.cc>
Data: Tue 28 Apr 2009 - 15:16:52 MET DST

ahoj, w najbliższym czasie zamierzam nabyć ww urządzenie, i chciałbym
zapytać produktów jakich firm raczej unikać? (o ile takie są) i
przeciwnie, które będą najlepsze pod względem; *małej awaryjności
*cichej pracy *małej nagrzewalności. jak narazie miałem styczność z
dyskami hitachi i samsung i w obu przypadkach byłem zadowolony, dlatego
też w tej chwili faworytem moim jest hitachi...

a, i czy duża jest różnica w wydajności pomiędzy 4200 a 5400? (choć to i
tak drugorzędna kwestia)