Re: budżetowy do 600?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 28 Apr 2009 - 11:46:36 MET DST

On Sat, 25 Apr 2009 10:37:52 +0200, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

>Ja nie miałem w szkole *żadnego* komputera.
>
>No, w szkole średniej było parę starych pecetów pracujących
>pod DOSem.

Ja też nie. O przepraszam - chyba sie w szkole średniej załapałem na
pierwsze Meritum - moja szkoła miała chyba 1 sztukę ale nei pozwolono
nam dotykać bo juz matura była za pasem ;-) No i na pierwszych
studiach załapałem sie na jakiś pakiet statystyczny na XT na 5
"rzadkich" dyskietkach 5,25.

>Wykorzystanie Suna (nie-pecetowego) w Polsce jest *faktycznie*
>znikomo małe. 0.01%? Może nawet mniej.

1 na 10.000 inyych kompów? Chyba ciut więcej. Jako stacji roboczych
może mało ale serwerów trochę jednak jest. Ale nei sądzę żeby to bło
więcej niż kilka dziesiątych procenta.

>Mało. Nawet zakładając te 15%, po doliczeniu darowizn i
>sprzętu zastanego udział nie-pecetów spadnie poniżej 10%.

Wbrew pzoorom darownizny dotycza też Maców - zwłąszcza wobec szkół
któe już Maci używają. A na używanego peceta cięzko znaleźć chcętnego-
zwłąszcza z monitorem CRT. Mam tego przykład - spawny ale wymienany
sprzęt oddałem paru szkołom/domom dziecka. Od 4-5 lat słyszę:
dziekujemy ale mamy już lepszy sprzęt.

Zdrówko