Re: Nietypowy sposób uruchamiania się komputera

Autor: CeZ__134 <Nuniez__22_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Apr 2009 - 19:44:47 MET DST

> W jednym z komputerów zauważyłem dziwny objaw. Otóż komputer ten startuje
> bezpośrednio po włożeniu kabla zasilającego do gniazda (bez użycia
przycisku
> na obudowie). Co może być powodem takiego zachowania ?

To i ja sie podepne pod temat;
Mam starego leciwego della L400-beznapedowiec,przy starcie systemu,zeby
zaladowac system,musze od razu po wlaczeniu komputera wcisnac F 12 i recznie
ustawic z jakiego zrodla ma byc botowany system..wiec..skad taka przypadlosc
?( niestety w biosie nie moge tego zmienic)jakies pomysly zeby ta
dolegliwosc naprawic ?

CeZ__134