Re: jaka drukarka laserowa mono tania w eksploatacji

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Mon 27 Apr 2009 - 18:14:44 MET DST

Dnia 27.04.2009 Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> napisał/a:

> Mieszasz. HP LJ 5* to były trzy wyraźnie różne konstrukcje drukarek
> i zapis ?l/n/p? nie ma sensu, bo bierze po jednym modelu z każdej
> z nich.

Dlatego pisałem że _bez_ dodatkowych literek, nie wiedziałem że d,n,dn i m to
wyposażenie.

> Wszystkie powyższe były niezniszczalne i godne polecenia, natomiast
> 5l (i 6l) to co innego ? rupieć straszliwy, nie sięgający tamtym
> jakością do pięt, używający jeszcze innych tonerów, nie mający slotów
> na simmy i z totalnie spieprzonym mechanizmem pobierania papieru.

Tak to własnie wiem, kupiłem najpierw do firmy 5-tkę po wielu niepowodzeniach z
wieloma różnymi plastikami. A później też do domu kupiłem, mimo ze duża,
ale jakoś ją schowałem pod stół. Za to nie ma problemu książkę wydrukować :)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***