Geforce 6600 AGP problem na płycie głównej MSI MS-6380

Autor: PiotrS <jakis_at_adres.pl>
Data: Mon 27 Apr 2009 - 14:29:19 MET DST

Witam wszystkich!

Ostatnio zakupiłem Geforca 6600 AGP firmy MSI na dość starego kompa z
płytą główną MSI MS-6380. No i pojawia się problem. Przy wymagającej
grafice Windows XP wywala niebieski ekran i się resetuje. W komputerze
tym znajduje się zasilacz Chieftec 400W więc kartę tą powinien uciągnąć.
W kompie oprócz tego znajdują się dwa dyski twarde PATA,nagrywarka DVD
oraz karta sieciowa.
Wszystko by było jasne, że to pewnie zasilacz lub uszkodzona karta
graficzna lub ewentualnie płyta główna ale jedno mnie ciekawi.
Otóż zainstalowałem z ciekawości na tym komputerze Linuksa, dokładnie
Ubuntu 9.04 i akceleracja chodzi :P Gry w OpenGlu się nie wywalają,
efekty pulpitu działają, filmy chodzą płynnie...

Czy ktoś wie co to może się dziać ? :-)

A dodam jeszcze, że stary Geforce 440MX chodzi ok pod Windowsem XP. Choć
i z nim czasem są problemy przy starcie kompa - komp piszczy jakby nie
mógł znaleźć karty graficznej, lecz po restarcie, dwóch jest ok.

Pozdrawiam

Piotrek S.