Re: jaka drukarka laserowa mono tania w eksploatacji

Autor: venioo <venioo.usunto_at_poczta.fm>
Data: Mon 27 Apr 2009 - 11:46:21 MET DST

micoud81@gmail.com pisze:
> Ja proponuję ci wziąć taką HP LaserJet P1005 http://www.skapiec.pl/site/cat/6/comp/263700
> Solidna i tania drukarka. Do tego wystarczy dokupić jakiś printserwer
> i można podpinać do sieci.

Printserwer nie jest mi niezbędny, mogę zrobić normalne udostępnianie
drukarki, gdyż użytkownicy siedzą w jednym pomieszczeniu.
Sama drukarka nie musi być najtańsza, chodzi bardziej o koszty
użytkowania. Mam HPLJ1010 i tak średnio w firmie jestem zadowolony. To
dobra drukarka jak do użytku domowego albo dla 1 stanowiska. Do pracy z
3-4 komputerami raczej średnio się nadaje (przynajmniej dla moich potrzeb).

Pozdrawiam

--
venioo