ATI HD4850 + nieudany flash

Autor: bwx <bwalecki_at_gmail.com>
Data: Mon 27 Apr 2009 - 10:38:04 MET DST

Witam,

Mam taki problem:

chciałem "zflaszować" posiadaną kartę graficzną Gigabyte GV-R485-512
(ATI HD 4850) biosem analogicznej karty ausa - (aby program do
zarządzania energią ją rozpoznawał).
Użyłem programu atiflash i wyglądało, że operacja przebiegła ok ale
niestety po restarcie komp z ta kartą milczy.

Po wyjęciu kabla z monitora rusza i uruchamia się jednak ... :( karta
jest martwa.

Szczęśliwie zrobiłem backup starego biosu i stworzyłem botujący
pendrive który powinien sam wgrać to do karty ale jak na razie w
ciemno bez monitora się nie udało.

I tu pytania czy ma ktoś jakiś pomysł ? Lub doświadczenie w takich
przypadkach i zechce się podzielić ?