Re: kieszonka firmowa do dysku 2.5'' LENOVO

Autor: dgim <nic_at_nic.nic>
Data: Sun 26 Apr 2009 - 23:35:20 MET DST

"tg" <aa@bb.cpl> wrote in news:e8abb$49f4b3fd$59641b7f$1769@news.upc.ie:

> zupenie nie rozumiem o co chodzi, z twoich slow wynika ze krzyzakowe
> wejscie srubki chcialo wymienic dysk a zamiast tego stracilo swoja
> forme bo mialo ono za gruby srubokret
> bede improwizowal, mimo ze akurat tego modelu nie macalem - skoro
> obrobiles srubki to je wymien
>
> napisz tez o jaka czesc ci chodzi - zazwyczaj jest tam dysk, pewnie
> juz nie ma przejsciowki (adaptera) bo to sata, dysk jest montowany w
> koszyku (caddy) i zakryty pokrywka (cover)
>
> tu masz pdfa z numerami czesci
> http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-63486.html
> [...]

heh no ja tak nie interpetuje tego co napisalem, ale patrzac na pdf'a jak
i czytajac Twoje info, widze, iz chodzi mi o caddy - choc stricte szukajac slowa
caddy w pdf'ie nic nie znajduje. ale chodzi o ten koszyczek po prostu.
2 srubki odkrecilem, 2 nie jestem juz w stanie gdyz srubokret wyrobil krzyzakowa
forme na srubie. coz, zadzwonie jutro do jednego z centrow Lenovo i pogadam, moze
uda im sie to odkrecic, i skonczy sie na wymianie srubek. bo koszyczek u nich pewnie
tani nie bedzie... w kazdym razie dzieki za info.