epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "JoteR"
>> Jeszcze raz, powoli i wyraźnie - gdyby to było na, powiedzmy, biologii,
>> nie miał bym jakichś wielkich pretensji. Ot, "zrób prezentację o
>> kwiatkach lewego brzegu Warty". Ale to jest wpajanie uczniom na
>> przedmiocie "informatyka"
>...umiejętności tworzenia prezentacji. Bo na jakim innym przedmiocie mają
>się nauczyć, jak to robić? Przecież nie na, powiedzmy, biologii - tam
>nauczycielka zadając zrobienie prezentacji tematycznej zakłada, że dziecko
>opanowało umiejętność używania narzędzi do jej tworzenia na lekcjach do tego
>przeznaczonych. Czyli właśnie informatyce.
Bzdura. To jest właśnie nauka przyciskania klawiszy kalkulatora na
matematyce.
Skoro chcą uczyć prezentacji - ok. Nie mam nic przeciwko temu. Niech
powiedzą _po co_ się robi prezentacje. Niech powiedzą jak wykorzystać
komputer do tego, żeby uzupełnić coś, co robi się bez komputera. Od tego
powinien być ten przedmiot, a nie od tego, żeby zastępować instrukcję
obsługi do jedynego słusznego oprogramowania.
-- \------------------------/ ORGAN TRANSPLANTS ARE BEST LEFT TO THE PRO- | Kruk@epsilon.eu.org | FESSIONALS(Bart Simpson on chalkboard in | http://epsilon.eu.org/ | episode 1F15) /------------------------\Received on Sun Apr 26 19:30:06 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 26 Apr 2009 - 19:51:04 MET DST