Re: Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 26 Apr 2009 - 19:24:38 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "JoteR"
>...umiejętności tworzenia prezentacji. Bo na jakim innym przedmiocie mają
>się nauczyć, jak to robić? Przecież nie na, powiedzmy, biologii - tam
>nauczycielka zadając zrobienie prezentacji tematycznej zakłada, że dziecko
>opanowało umiejętność używania narzędzi do jej tworzenia na lekcjach do tego
>przeznaczonych. Czyli właśnie informatyce.

Bzdura. To jest właśnie nauka przyciskania klawiszy kalkulatora na
matematyce.
Skoro chcą uczyć prezentacji - ok. Nie mam nic przeciwko temu. Niech
powiedzą _po co_ się robi prezentacje. Niech powiedzą jak wykorzystać
komputer do tego, żeby uzupełnić coś, co robi się bez komputera. Od tego
powinien być ten przedmiot, a nie od tego, żeby zastępować instrukcję
obsługi do jedynego słusznego oprogramowania.

--
\------------------------/ ORGAN  TRANSPLANTS ARE BEST LEFT TO THE PRO-