Re: Apple Mac, a zwykły PC.

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 26 Apr 2009 - 12:25:59 MET DST

Maciej Bojko pisze:

> Można. Ale to narusza warunki licencji OS X i, przede wszystkim,
> obraża uczucia religijne wielbicieli tego systemu.

Moich nie obraza. Mam Macbooka i mam PC stacjonarnego, uzwazam, ze ceny
komputerow Apple sa z kosmosu i powinna byc mozliwosc kupna samego
systemu Mac OS oraz instalacji go (z mniejszymi lub wiekszymi
problemami) na zwyklych PC bez EFI.

Wracajac do roznic to ja kupilem Macbooka C2D 2GHz, 1GB RAM, 80GB HDD,
SD DL dosc tanio. Za rownowartosc nie kupilbym komputera przenosnego,
ktory nie dosc, ze fajnie wyglada (subiektywnie) to jeszcze ma
rewelacyjna baterie (3h intensywnej pracy, 6h idlowania na gg, czasem
www po eth), a jeszcze do tego mozna dodac swietny system operacyjny, mi
przypasil bardzo mocno i juz w sumie nie korzystam z PC stacjonarnego
(tylko jak uzywam typowo Windowsowych narzedzi, ktorych nie ma w wersji
na Mac OS typu PSPICE).

--
Pozdrawiam,
Maciek