Re: ESTOOL V2.11 - test dysku

Autor: Pawel <pawelek456_at_googlemail.com>
Data: Sat 25 Apr 2009 - 18:29:50 MET DST

> Hmm, odkąd zainstalowałem XPeka w trybie AHCI (Raptor 36GB SATA i
> Seagate 7200.8 250GB SATA) na mostku ATI SB600 przestał mi działać DTemp
> - myślałem że ten soft pójdzie i to samo (czyli nie widzi dysków) :(

hm poprzez tego posta zainteresowałem się tym trybem AHCI. Znalazłem
to:
http://pl.wikipedia.org/wiki/AHCI

Chodzi może o to, że trzeba ten tryb włączyć by technologia NCQ mogła
działać?
W manualu do Mobo nie wyjaśniają co to jest.
Mogę prosić o informacje co daje ten tryb w standardowych
konfiguracjach domowych?
Szybciej chodzi?
dziękuję