Re: Zasilacz do HTPC

Autor: GAL <zxc_at_tom.pl>
Data: Sat 25 Apr 2009 - 12:23:37 MET DST

> Racja. Co prawda wtyczki będą do tej listwy pasować, ale będzie
> potrzebował
> przejściówki, żeby podłączyć ją do ściany. Lepiej poszukać z
> "polską-niemiecką" wtyczką. I nie sugerować się słowem "jedyna" w tytule
> aukcji.
> Swoją drogą, wiele aukcji (np. ta, którą podałem) oferuje urządzenia z
> niemieckimi wtyczkami i nie informuje o tym. Nie wiem co na to przepisy,
> ale jest to conajmniej nieuczciwe.

okazuje się jednak że te wtyczki pasują, sam właśnie kupiłem listwę VIVANCO
za 25zł 6 gniazdową z funkcja MASTER/SLAVE, jest o tyle dobra że ma
wyłącznik manual/automat i płynną regulację mocy załączenia 8 do 70W
kupiłem taką ja tu
http://sklep.north.pl/karta/listwa-zas.-6x-master-slave-kisi,1,5-21951-ed6mss-vivanco-,V21951.html