Re: GeForce 7300 GT TV out - brak obrazu w telewizorze

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Fri 24 Apr 2009 - 19:32:12 MET DST

animka pisze:

> Nie sprawdzałam, bo z komputera przez telewizor nie korzystam.
> Jest wiele kanałów tv w internecie i mogę sobie oglądać na monitorze.
> Tylko po co jak mam kablówkę.

O czym Ty w ogóle piszesz? Ja piszę o TV i związku pomiędzy jego
wejściami i programami.

> U mnie są to normalne kanały, nie ma strzałeczek.

Całkiem nie masz pojęcia, co się do Ciebie mówi. :)
Obejrzyj dokładnie swój TV i okolice gniazd na jego zadzie.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Pierwszym prorokiem był pierwszy nikczemnik, który spotkał grupę frajerów."