Re: GeForce 7300 GT TV out - brak obrazu w telewizorze

Autor: jakup <jakup13_at_interia.pl>
Data: Fri 24 Apr 2009 - 09:49:02 MET DST

animka pisze:
> Coś mi sie zdaje, że po każdym przełączeniu powinieneś dostrajać
> program, szukać (jak na jednym kanale chcesz raz to a raz tamto).

No tak, ale właśnie na tym jednym było i to i tamto :) Podłączone razem
rozgałęźnikiem do euro (z jednego na dwa) wchodziły sobie w paradę - jak
oglądałem coś na DVD to komp "spod spodu" zakłócał i na odwrót więc
musiałem w tym momencie wyjąć jedną z wtyczek euro, żeby nie było
zakłóceń. Stare video, którego już nie mam miało z tyłu śrubkę do
regulacji i można było przesunąć częstotliwość w trochę inne miejsce po
czym złapać ten sygnał w tv w trochę innym miejscu, żeby np nie
wchodziło w paradę jakiemuś kanałowi tv. Moje dvd tego nima.
pozdrawiam

PS dużo się rozpisuję, ale może kiedyś komuś się przydadzą takie różne
bzdurne informacje. Później trochę wycofam.