Problem z kompem po "smarowaniu" pastą

Autor: Lewy <lewandowski.hubert_at_gmail.com>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 21:54:05 MET DST

Witam

Postanowiłem nałożyc pastę na procesor. Po wykonaniu tej czynności, i
skręceniu kompa pojawił mi się duży problem. Mianowicie, po włączeniu
kompa, uruchamia się na chwilę radiator, i po ok. 5 sekundach gaśnie.
To jest tyle, jezeli chodzi o działanie komputera. Nie odpala się
monitor, dysk, cd-rom. Kompletnie 0 reakcji czegokolwiek. Co może być
przyczyną, skoro nic nie ruszałem na płycie głównej?

Pozdrawiam

Lewy