Re: Drukarka wielofunkcyjna - która z tych trzech?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 21:08:59 MET DST

Gupik pisze:
> chipy w Canonach można podmienić, i kupić reserter na Allegro, i jak
> zresertuje, to drukarka drukuje i pokazuje poziomy tuszu jakby to był
> oryginał :)
Pewnie że można ale po co? Jak kupowałem Canona to do epsona można też
już było kupić reseter, tylko rok później sprzedawcy wyczuli biznes i
reseter przestał być wieczny, kosztuje w zależności od ilości resetów a
ja do Canona leję najtańszy tusz bez kombinowania. Jeśli padnie głowica
to kupię Brothera a nie następnego Canona plus reseter.