Re: Nieustanne trzaski w glosnikach

Autor: Dobi <c_at_d.nl>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 09:59:16 MET DST

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości
news:ax01k3wrrr90$.dlg@smok.wot...

> Do kaloryfera, a z drugiej strony jak rozumiem do obudowy, tak?

Nie chcę wchodzić w dyskusje na temat uziemienia i zerowania czyli o
wyższości świąt....
Dwie sprawy:
1) Głośniki i komputer musisz mieć zasilane z tego samego fizycznie gniazdka
w ścianie.
2) Jeśli brak bolca w gniazdku, to połącz z obudową przewód do kaloryfera,
jeśli masz to nie rób tego nigdy.
3) Głośniki musza być wpięte w tylne gniazdko, nie jakieś pseudo cuda nie
ekranowane z przodu obudowy.
Tyle.

> ...ale glownie do XP. Do Visty/7-ki juz kiepsko.
> Ale poszukam jeszcze.

W vistach i 7 to lepiej zostać ze stabilnym systemowym,
w asio4all można ustawić latencje na 5 ms
Może rwać czasami w grach, ale muzyka i kino lux...
Jak grasz to daj 8 ms.

DT